Wie zijn wij
Onze conversie-score is de nutri-score voor de digitale gezondheid van jouw merk!
Happy Eyeopener
Met de Happy Banana conversie score krijg je te zien hoe mensen jouw digitale diensten of website daadwerkelijk gebruiken.
Je krijgt waardevolle inzichten en nieuwe ‘had -ik-dit-maar-eerder-geweten’ momenten. Onze methode is een happy eyeopener van jewelste!
- Welke gebruikers converteren en welke gebruikers niet?
- Waar en waarom verliezen we gebruikers op weg naar de belangrijkste conversiedoelen?
- Kunnen we conversiedoelen omzetten in conversietrechters?
- Kunnen we verschillend gedrag zien, afhankelijk van browser/schermgrootte/taal/verkeersbron?
Ai…een ongezonde conversie-puinhoop
Stel: je site brengt te weinig op. Te weinig reactie, te weinig sales. Of nog erger: je site lekt geld, maar je weet niet waar en hoeveel. Happy Banana maakt na haar analyse een lijst met verbeterpunten en helpt vervolgens stap voor stap de conversieproblemen op te lossen. De online professionals achter Happy Banana vinden dankzij hun ervaring alle klassieke ‘conversiemoordenaars’.

Happy Banana & La Compagnie
Vaak is er iets mis in de marketingmix om een ideale conversie te krijgen. Of liggen accenten net even verkeerd.
Daarom werkt Happy Banana als het om het totale merkplaatje gaat (branding!), nauw samen met grote zus La Compagnie, het strategische en creatieve marketingbureau dat al vele bekende merken in de markt heeft gezet.
En ook nu werkt het bureau nationaal en internationaal voor merken, organisaties en overheden onder leiding van Renate Boschma die vanuit haar ervaring aan klantzijde inmiddels 11 jaar het bureau succesvol leidt.
Happy Banana en La Compagnie zijn met elkaar verbonden maar werken separaat. Schuiven harmonisch in elkaar als het om complexe marketing vraagstukken gaat waar unieke identiteit en copy vertaald moet naar resultaatgerichte online conversie. Dat geeft onmiddellijk slagkracht en resultaat.
Dat alles met maar één doel: het behalen van de optimale conversie-score!